Кожен рік в дитячий садок
приходять різні діти: кмітливі, тямущі і не дуже, контактні і замкнуті. Але всіх їх об’єднує
одна, з нашої точки зору, проблема – вони дивуються і захоплюються все менше, їх інтереси
одноманітні: ляльки Барбі, комп’ютери, приставки…. Та наше суспільство, як ніколи потребує активних і
творчих людей. Як зробити творчу
діяльність потребою, необхідною часткою життя? Розмірковуючи над цим питанням, музкерівник Стаднюк І.О
прийшла до висновку: допомогти може театр
та музично-театральні ігри, в яких поєднується художньо-мовленнєва та
музично-театральна діяльність. Беручи
участь у театральних іграх, дитина входить в образ, перевтілюється в нього,
живе його життям.
Значну увагу муз керівник приділяє танцювальній творчості дітей. Наші вихованці
охоче виконують сучасні танці, танці народів світу: «Фінська полька», «Східний танок»,
«Український гопак», «Російський хоровод», «Морячка» і багато інших.
Уміло і доречно
використовує Стаднюк І.О. показ, словесний супровід , ігрові прийоми на
імітацію рухів різних тварин тощо. Крім того, підвищенню ефективності роботи сприяє запровадження елементів
танцювально-ігрової гімнастики:
-Танцювально-
ритмічна гімнастика: «Я танцюю», «Зарядка», «Великий олень».
-Музично-рухливі
ігри: «Совонька», «Відгадай, чий голосок»,
«Чапля і жаби» тощо.
-Ігри –
подорожі: «Космонавти», «Морські пригоди», «Королівство казок» та ін..
-Ігроритміка
.
В організації і проведенні такої роботи
їй активно допомагають всі педагоги садочка. В кожній групі зібрано значну кількість атрибутів та
матеріалів з організації театралізованої діяльності. Кожного навчального
року з цього питання планується та чи
інша методична робота, а саме:
педчитання, семінари-практикуми, тренінги, майстер-класи, де вихователі вчаться практично застосовувати набуті
знання, навички, вміння.