Театральна вітальня



Кожен рік в дитячий садок приходять різні діти: кмітливі, тямущі і не дуже, контактні  і замкнуті. Але всіх їх об’єднує одна, з нашої точки зору, проблема – вони дивуються і захоплюються все менше, їх інтереси одноманітні: ляльки Барбі, комп’ютери, приставки…. Та наше суспільство, як ніколи потребує активних і творчих людей. Як  зробити творчу діяльність потребою, необхідною часткою життя? Розмірковуючи  над цим питанням, музкерівник Стаднюк І.О прийшла до висновку: допомогти може театр  та музично-театральні ігри, в яких поєднується художньо-мовленнєва та музично-театральна діяльність.  Беручи участь у театральних іграх, дитина входить в образ, перевтілюється в нього, живе його життям.

Значну увагу  муз керівник приділяє  танцювальній творчості дітей. Наші вихованці охоче виконують сучасні танці, танці народів світу:  «Фінська полька», «Східний танок», «Український гопак», «Російський хоровод», «Морячка» і багато інших.  

Уміло і доречно використовує Стаднюк І.О. показ, словесний супровід , ігрові прийоми на імітацію рухів різних тварин тощо. Крім того, підвищенню ефективності  роботи сприяє запровадження елементів танцювально-ігрової гімнастики:

-         Танцювально- ритмічна гімнастика: «Я танцюю», «Зарядка», «Великий олень».

-         Музично-рухливі ігри: «Совонька», «Відгадай, чий голосок»,  «Чапля і жаби» тощо.

-         Ігри – подорожі: «Космонавти», «Морські пригоди», «Королівство казок» та ін..

-         Ігроритміка .

 В організації і проведенні  такої роботи  їй активно допомагають всі педагоги садочка. В кожній групі  зібрано значну кількість атрибутів та матеріалів з організації театралізованої діяльності. Кожного навчального року  з цього питання планується та чи інша  методична робота, а саме: педчитання, семінари-практикуми, тренінги, майстер-класи, де вихователі  вчаться практично застосовувати набуті знання, навички, вміння.