Інноваційна діяльність

                                                           Проекти над якими працювали наші діти.


Педагоги дошкільного  навчального  закладу  № 368 завжди намагаються йти в ногу з часом. І тому, активно використовують в своїй роботі інноваційні педагогічні технології – Психолого-педагогічне проектування, ТРВЗ, Площинне та просторове моделювання, ЛЄГО – технологію тощо.

Останнім часом, інноваційну технологію П3 (психолого-педагогічне проектування)   наш педагогічний колектив  впроваджує в практику роботи з різних видів діяльності дошкільників, а особливо з театрально – мовленнєвої діяльності. Все життя дитини насичене грою, і кожна дитина хоче зіграти в ній свою роль. У грі малюк не тільки отримує інформацію про оточуюче, а й учиться жити в цьому світі. Усе це здатна забезпечити театралізована діяльність, зокрема театралізовані ігри. Метод проектів, етап за етапом  дає змогу педагогам підійти до цього питання якнайглибше,здійснити  всі принципи  педагогічного процесу,  розкрити творчий потенціал дитини,  а головне формує соціально-комунікативну, художньо-продуктивну  компетенцію.